dinsdag 1 maart 2016

Wat is er gebeurd??

Nou een weekje bezoek van Opa en Oma camper, een week met allerlei feestelijke activiteiten, een ellenlange slappe-vaatdoek-griep en vooral Netflix, dat is er gebeurd.

Ik was één van die mensen die onder een steen heeft gelegen en sinds afgelopen februari toch maar een (proef)abonnement nam op Netflix.
Nou en geproeft heb ik!
Eigenlijk is het mijn moeder schuld, ja écht! Want die had zo'n goede serie ontdekt, die moest ik ook  kijken.
Alleen maar omdat het moest keek ik "The Bridge" (briljant!) en toen ook nog "The Killing", dat was ook echt niet mijn schuld, die moest ik zien van mijn schoonzusje....


En toen kreeg ik eindelijk mijn zelfbeheersing, wilskracht en gezondheid terug, alhoewel, even mijn neus snuiten hoor...hatsjoe...uche..uche

Dus gingen we afgelopen weekend maar weer eens naar buiten en bouwden we een heuse indianentent, waar de kinderen ongeveer 3 dagen in geleefd hebben.
Wilgentenen genoeg

Poes Jop neemt ook een kijkje


Inmiddels is het weer voor de verandering maar weer eens omgeslagen naar koud en nat en bah.
Maar dat geeft niks, want ik heb vandaag even wat hoe-knutsel-ik-de-vakantie-door materiaal geshopt, dus wij komen de vakantie wel door!

En nu ga ik de MEGAwas- en administratie achterstand wegwerken, dus dikke doei!
Of eh....is er nog een serie die ik écht moet zien volgens jou? ;-)

8 opmerkingen:

  1. Heb je even? :)
    -house of cards
    -suites
    -drop dead diva
    -modern family
    -who's that girl

    Nou dat was het wel even. Zoals je begrijpt heb ik geen tijd om te sporten hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nashville!!
    Walking dead
    Dexter
    Drop dead diva

    Succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan sommige rages wil je gewoon meedoen. Netflix is daar beslist eentje van. Hebben jouw kinderen het al ontdekt? Die van mij waren een tijdlang helemaal into Bibi en Tina. Dat deuntje hoor ik nog in mijn hoofd.

    Ik ben helemaal fan van Mrs Fisher's Murder Mysteries. En de serie Bletchley circle vond ik ook prachtig. Ik kijk maar spaarzaam, want manlief heeft al die andere series die al genoemd zijn in zijn repertoire, dus er blijft niet veel tijd voor mij over. Gelukkig moet hij af en toe overwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kinderen houden we zoveel en zolang mogelijk weg van de Ipad waar ik Netflix op heb. Niet dat dat altijd lukt...

      Thanks vooor de tips, jullie helpen echt mee om mijn huishouden in de soep te laten lopen ;-)

      Verwijderen
  4. Wij keken Homeland en nu de spin off van breaking bad, better call Saul.
    Beiden super.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Better call Saul zag ik inderdaad voorbij komen, dat lijkt me ook wel wat.
    Ook jij bedankt voor je tips!

    BeantwoordenVerwijderen