vrijdag 15 januari 2016

Compostbakken legen

Afgelopen zondag was het heerlijk weer.
Terwijl manlief aan het sporten was, gingen wij naar buiten.
De paarden de wei in en ik mestte de stallen uit.
Ondertussen speelden de kinderen heel leuk samen, dat is ook wel eens anders.

Zoonlief had een plastic zak aan de overkant van onze sloot zien liggen, dus daar liepen/skelterden/loopfietsten we heen.
En zo kon ik deze foto maken:


Terug op ons erf besloot ik een klusje aan te pakken dat al heeeeeeeel lang op mijn to-do-lijst stond en waar ik maar tegenaan bleef hikken.
De compostbakken, ze mogen nu (na 3 jaar) wel eens leeg, en dan kan ik ze ook eindelijk uit het zicht (ver)plaatsen.
Ik schepte, en schepte, en schepte, en schepte, en schepte. Ik geloof dat er wel 12 kruiwagens compost uit kwamen. Supervoer voor de frambozen, rode bessen en blauwe bessen!
Mooi ook om te zien hoe druk het is in de composthoop:

Bedankt wormpjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten